Piome® Hurt Obuwia |
REGULAMIN SPRZEDAŻY PIOME
1. Zamówienia składane są elektronicznie na stronie hurtowego sklepu internetowego. Akceptując niniejszy Regulamin można też wysłać e-mail, faks z zamówieniem,zadzwonić lub skorzystać z komunikatora internetowego- adresy i numery- dostępne są na Stronie.
Przed złożeniem Zamówienia- Zamawiający powinien przeczytać niniejszy Regulamin i zaaprobować jego postanowienia.
2. Hurtownia nie prowadzi detalicznej sprzedaży konsumenckiej. Zakupy w hurtowni internetowej mogą być dokonywane wyłącznie przez przedsiębiorców tj. osoby prawne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Obuwie w ilościach hurtowych, sprzedajemy także instytucjom i organizacjom publicznym i społecznym nie prowadzącym działalności gospodarczej. Do sprzedaży hurtowej nie ma zastosowania: ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 Nr 22 poz. 271 ze zm.), a także ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002 Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
3. Właścicielem internetowej strony Piome ® Hurtowni Obuwia jest Marta Medyńska, ul. Jana Kazimierza 9, 05-402 Otwock
4. Kupujący zobowiązani są do podania aktualnego numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego
5. Minimalne zamówienie, to jeden oryginalny, zbiorczy karton tj. z reguły 10 par - kartonów nie dzielimy
6. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny, zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
7. Ceny towarów znajdujących się w Piome ® Hurtownia Obuwia, podawane są za jedną parę, w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT (netto).Każda transakcja sprzedaży, zawsze dokumentowana jest fakturą vat, dlatego- zamawiając należy podać dokładne dane adresowe firmy wraz z numerem NIP. Faktury wysyłane są pocztą elektroniczną w PDF, ale też w formie papierowej, umieszczane w foliowych kopertach naklejanych na opakowaniach z zamawianym towarem. Klient może, pisemnie zażądać wystawienia i wysłania papierowej faktury zwykłą pocztą (PP SA). W takim przypadku, będzie doliczone do faktury sprzedaży- 4 zł/netto za przygotowanie i wysłanie dokumentu. Podstawą prawną wystawienia i przesyłania faktur jest Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 r. "W sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatków, zasad wystawiania faktur,sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług" Dz. U. nr 95, poz. 798.8. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Firmy Kurierskiej. W przypadku gdy fakturowa wartość przesyłki nie przekracza 325 zł netto (400 zł brutto), doliczone zostanie 15 zł netto (18,45 zł brutto) - tytułem partycypacji, przez kupującego- w kosztach transportu.Sposób odbioru towaru przez Kupującego i wszystko co z tym związane, może wymagać, uzgodnienia ze Sprzedawcą- dotyczy to zwłaszcza przesyłek do klientów zagranicznych.
9. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni ROBOCZYCH, a do klientów zagranicznych do 7 dni roboczych
10. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. Zapłata za towar uiszczana jest gotówką spedytorowi przy odbiorze przesyłki lub przelewem na nasze konto bankowe.
11. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie bezpośrednio podczas zamawiania produktu
12. Zakupione i dostarczone towary są starannie zapakowane.
13. W przypadku ewentualnych reklamacji, zwrotów i wymian należy najpierw kontaktować się mailowo z obuwie@piome.pl lub telefonicznie (+48) 22 7883534, nr faksu: 223506259. Nie przyjmujemy, żadnych nie uzgodnionych i nie zamówionych paczek z towarem.
14. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane podczas
odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
15. Reklamacje na towar rozpatrywane są zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Kodeksu Cywilnego, to jest w okresie 1 (jednego) roku od daty zakupu. W przypadku zasadnej reklamacji, gwarantujemy zamianę towaru na niewadliwy lub zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze- Klient otrzymuje przelewem bankowym- dlatego prosimy podać dokładny numer konta, po przyjęciu i akceptacji Korekty VAT. Koszt dostawy do nas, nie podlega zwrotowi. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy fotografii i jej obrazu wyświetlanego w komputerze u Klienta (w tym wszelkie różnice w barwach towaru), nie stanowią podstawy do zwrotu ani reklamacji.
Pod tym linkiem jest : ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE. Stosując własne zgłoszenia, należy uwzględnić, to co jest w naszym- zbędne jest podawanie danych personalnych klienta detalicznego.
16. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane- tzn.przesyłka kurierska nie została przez nas zlecona, to istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia.W przypadku gdy adresat ze swojej winy nie odbierze przesyłki- niezwłocznie będzie naliczona opłata w wysokości 75 PLN/netto za każdą nieodebraną paczkę z tytułu poniesionych przez Nadawcę kosztów przygotowania i transportu
17.Oferta ważna jest tylko na terenie Polski. Zamówienia z krajów UE, są realizowane po indywidualnych uzgodnieniach dotyczących kosztów transportu i płatności
18. Wszelkie informacje znajdujące się na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
19. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt przez komunikator na dole strony internetowej, e-mail: obuwie@piome.pl lub telefonicznie: 227883534. Sprawy dotyczące technicznych problemów z obsługą strony internetowej- 729184082